יום שני, 28 בדצמבר 2009

חידודים

הי חברייה עליזה,
כמה נקודות לתשומת לבכם:
1. לגבי בדיקת השימוש - היו יצירתיים בחקירה. מעקב המשתמשים הוא המדיום, לא התוכן. את התוכן אתם קובעים. (לדוגמא, בדקו כמה פעולות עושה אדם ממוצע במקלחת או כמה פעמים הוא מחזיק ומוריד את בקבוק הסבון, מה מנעד התנועות שלו עם הבקבוק, מגוון המקומות שבקבוק יכול / צריך להמצא בהם וכו'...) חישבו מעבר לבדיקת המשתמש.
בדקו ותחשבו על אלתורים שהמשתמש מבצע (איפה ואיך הוא תולה את הפטיש, האם יש לו משפח שעשה בעצמו, שימוש בעיתון כיאה) ולמה
איך נראית סביבת השימוש הראשונית, המישנית. מהוא תרחיש השימוש הרחב של המוצר, מהם כל המקומות בהם הוא יכול להמצא.
אילו דברים מתרחשים בזמן השימוש ללא כוונה או קשר ישיר לפונקציה
וכן הלאה...

2. להזכירכם
לשיעור אתם מגיעים עם תוצאות המחקר בדמות רשימת תובנות ובעיות ונקודות התערבות. ובנוסף עם אפיון שמובל מהנקודות אותן מצאתם ומגדיר את המוצר שלכם.
זיכרו שעל האפיון להגדיר את המטרות, את הצורך, לא את הפתרון הספציפי (הבדל בין "כלי לסבון הכלים שמתייחס לספוג" ובין "כלי רחב ונמוך לסבון שעל חלקו העליון יושב הספוג")

נפגש בקרוב

לוקה וחן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה